Shop Mobile More Submit  Join Login
Peeking Around by DiamonEyes Peeking Around by DiamonEyes
Initially an outtake that I didn't really think of posting, I ended up changing my mind :iconomfgplz: Go figure. :rofl: :iconsteinzupancic: peeks around his shoulder in this shot from a previous session, and then swiftly knocks me out with a single sock to the face. Yet perfectly keeps the camera 100% safe. :iconsuperpokeplz: :camera:

Also from this session:
Add a Comment:
 
:icondwseeker:
dwseeker Featured By Owner Apr 20, 2013
Great glance and stance. Thanks for changing your mind!
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Apr 22, 2013
Thankz sir! :D
Reply
:iconbravechick-722:
bravechick-722 Featured By Owner Dec 10, 2012
nice shot
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Dec 10, 2012
Well thanks a LOT!!! :iconbadassplz:
Reply
:iconkiss-lamia-lilith:
kiss-lamia-lilith Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist
*LICKS* lol
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 14, 2012
:rofl::laughing::lick: I miss you man! :iconkissingplz:
Reply
:iconkiss-lamia-lilith:
kiss-lamia-lilith Featured By Owner Jun 14, 2012  Hobbyist
i miss you too chicken bean *HUG*
Reply
:iconbelialwolf666:
BelialWolf666 Featured By Owner Jun 8, 2012  Hobbyist Artist
Excelent, amazing tattoo!
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 8, 2012
Thankz a lot! :D
Reply
:iconsurehuinel:
Surehuinel Featured By Owner Jun 8, 2012   General Artist
Nice shot.
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 8, 2012
Thank you!! :iconllamadanceplz:
Reply
:iconsurehuinel:
Surehuinel Featured By Owner Jun 8, 2012   General Artist
My pleasure!
Reply
:iconmichaelelliottfurr:
michaelelliottfurr Featured By Owner Jun 7, 2012  Professional Traditional Artist
nice bro.
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
Thank you!!! :iconnomglompplz: :rofl: :D
Reply
:iconcursedonez:
CursedOnez Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist General Artist
i love this shot
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
Thankz sir!!! :iconllamadanceplz:
Reply
:iconcursedonez:
CursedOnez Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist General Artist
welcome milady
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 9, 2012
:iconjesterplz:
:icontrollwinkplz::iconsaysplz:It's THAT time of month again!
:iconbabeplz:
:icondripplz:...:rofl:
Reply
:iconcursedonez:
CursedOnez Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist General Artist
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 9, 2012
:rofl: It's kinda disgusting but i thought it was funny too! :rofl:
Reply
:iconcursedonez:
CursedOnez Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist General Artist
i its!!! ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 9, 2012
:iconjesterplz:
:icontrollwinkplz:
:iconbabeplz:
:icondripplz:
:iconeyerollplz:
:iconwhypose: <<<<<<One FINAL disgusting one!! :rofl::iconlooolplz:
Reply
(1 Reply)
:iconlaura-kinney:
Laura-Kinney Featured By Owner Jun 7, 2012  Student General Artist
I love the angle and it looks great.
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
:D
Reply
:iconkittykatdramaqueen:
kittykatdramaqueen Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Artist
AWESOME!!
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
:D
Reply
:iconkittykatdramaqueen:
kittykatdramaqueen Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Artist
how are you
Reply
:iconnun09:
nun09 Featured By Owner Jun 7, 2012
ah! cn't believe i came across this..it looks WOW! love the look on his face! :love:
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
Thankz a lot! :iconbadassplz:
Reply
:iconnun09:
nun09 Featured By Owner Jun 7, 2012
:)
Reply
:iconthomasmuse:
thomasmuse Featured By Owner Jun 7, 2012  Professional Artist
Fantastic!!
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
Thank you very much :D
Reply
:iconthomasmuse:
thomasmuse Featured By Owner Jun 7, 2012  Professional Artist
You are very welcome
Reply
:iconrayvenseye:
RayvensEye Featured By Owner Jun 7, 2012   General Artist
:D hehe just what I need to see .
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
:rofl::D
Reply
:iconrayvenseye:
RayvensEye Featured By Owner Jun 7, 2012   General Artist
What ? It really picked me up from where I was so :P lol. :D
Reply
:iconsleepwalker1803:
Sleepwalker1803 Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Photographer
Really cool! :wow:
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
Thank you! :hug:
Reply
:iconessencestudios:
essencestudios Featured By Owner Jun 7, 2012   Traditional Artist
ok so why did he punch you:?:?:iconretardedplz:
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 7, 2012
:rofl: He didn't, I was just joking :lmao:
Reply
:iconessencestudios:
essencestudios Featured By Owner Jun 7, 2012   Traditional Artist
of course:icondickkickplz:
Reply
:iconhmoreng:
HMoreng Featured By Owner Jun 6, 2012   Traditional Artist
love this one !
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 6, 2012
Thank you!!! :iconheadbang1plz:
Reply
:iconphotopathica:
Photopathica Featured By Owner Jun 6, 2012   General Artist
nicely done!
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 6, 2012
Thank you so much! :love: I wasn't sure if it was going to be accepted because of the unusual nature of the image, but I'm glad people likez it :iconkissingplz:
Reply
:iconphotopathica:
Photopathica Featured By Owner Jun 6, 2012   General Artist
i like it precisly because of that ;)
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 6, 2012
:icondaawplz: Thank you!
Reply
:iconphotopathica:
Photopathica Featured By Owner Jun 6, 2012   General Artist
hahaha welcome!
Reply
:iconrsiphotography:
rsiphotography Featured By Owner Jun 6, 2012  Professional General Artist
great shot
Reply
:icondiamoneyes:
DiamonEyes Featured By Owner Jun 6, 2012
Tahnk you! :iconcoolsmileplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 6, 2012
Image Size
3.6 MB
Resolution
2048×3072
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,177 (2 today)
Favourites
74 (who?)
Comments
82
Downloads
40
×